vrijdag 31 juli 2015

Baby krijgt per ongeluk bruin gezicht na borstvoeding

© facebook.


Dit gebeurt er als je te snel na een spray tan jouw ukje borstvoeding geeft: de baby krijgt dan op zijn beurt ook een 'mooi' bruin kleurtje. Of het ook gezond is voor het ukje is nog maar de vraag. Een Britse moeder vond het gezichtje van haar oogappel vermakelijk en zette een foto van het bruine gezichtje van de baby op Facebook.

Geen enkele ouder is perfect, ook Gemma Colley niet. Nadat ze haar zoontje borstvoeding gegeven had, merkte ze een oranje-bruine gloed op zijn gezichtje op. Ze nam een foto en postte het kiekje op een Facebookpagina voor 'onhandige mama's'. 'Ik wil mijn epische blunder delen met andere moeders', luidde het bijschrift. 'Gisteren ging ik naar de spraycabine en een paar uur later gaf ik mijn jongetje borstvoeding. Ik voel me nu wel heel schuldig', refererend aan het kleurtje dat de jongen kreeg.

Steun
De foto kreeg intussen al 70.000 likes en werd al meer dan 15.000 keer gedeeld. Gemma kan op steun rekenen van heel wat moeders waarvan er een aantal een gelijkwaardig verhaal hebben. ,,Ik hou van een fake kleurtje en mijn dochtertje had vaak een gebruind oortje nadat ze weer eens tegen mij in slaap viel... ik vond het elke keer weer geweldig!"

© Facebook.

Gelukkig bleef het gezichtje van de koter niet bruin. Gemma zette later een foto op Facebook waar uit bleek dat de vlek in het gezichtje van haar zoon weer helemaal was bijgetrokken.




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten