donderdag 9 februari 2012

Ontvoeringspoging van meisje (7) op camera vastgelegd

Schokkende beelden vanuit het Amerikaanse Bremen (Georgia): een veiligheidscamera legde er vast hoe een jongeman een 7-jarig meisje trachtte te ontvoeren. Het slachtoffer verweerde zich echter fel en slaagde er in uit zijn klauwen te ontsnappen. De dader kon later opgepakt worden.
De treurige feiten speelden zich gisteren af in de speelgoedafdeling van een Walmart-winkel. Thomas Woods (25) grabbelde het meisje langs achter vast en legde zijn hand over haar mond om haar te doen zwijgen. De kleine Brittney Baxter bleef echter trappen en wroeten tot hij haar moest loslaten.

"Hij begon tegen mij te praten toen ik naar het speelgoed aan het kijken was", aldus de dappere meid. "Ik zei dat ik ging kijken waar mijn mama zat en toen pakte hij me vast. Daarna trapte ik zo hard als ik kon."





"Compleet door het lint"
Moeder Georgeann was op het moment van de kidnapping ergens anders in de winkel. "Ik ging compleet door het lint toen ik hoorde wat er gebeurd was, ik kon mijn oren niet geloven."

Na een klopjacht konden agenten Woods uiteindelijk in de boeien slaan. Hij bleek voorwaardelijk vrij na opzettelijke doodslag. Opmerkelijk: ondanks staalhard bewijs van de videocamera bleef hij ook ontkennen dat hij in de bewuste winkel geweest was. (svm))


Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten