maandag 7 september 2015

Zakenman steelt zitplaats van hoogzwangere vrouw

Ter illustratie. © thinkstock.


Een hoogzwangere vrouw heeft een half uur in een volgepropte trein moeten staan omdat een zakenman op haar gereserveerde stoel zat. ,,Toen ik er wat van zei lachte hij me in mijn gezicht uit'', vertelt Mhari-Claire Doolan tegen The Sun.

De aanstaande moeder had speciaal voor de anderhalf durende reis van Birmingham naar Manchester een stoel gereserveerd. ,,Ik kan eigenlijk niet meer reizen in mijn conditie maar het moest. Dan tenminste een zitplaats reserveren, dacht ik'', vertelt ze.

Toen Mhari-Claire haar ticket liet zien aan de man lachte hij een keer en keek weg. ,,Wat ik nog het ergste vind is dat niemand me te hulp schoot.'' De zwangere vrouw kon geen kant op in de overvolle trein, een conducteur aanspreken was daardoor onmogelijk.

Uiteindelijk heeft ze een half uur in de trein moeten staan voor er een plaats vrij kwam. ,,Ik dacht altijd dat het een ongeschreven regel was om je zitplaats af te staan aan zwangere vrouwen maar blijkbaar is dat niet meer zo'', besluit ze.




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten