maandag 9 juni 2014

Liefde overwint enorm leeftijdsverschil van 60 jaar

Dat leeftijdsverschil tussen partners soms echt niets uitmaakt, bewijst Kyle Jones uit Pittsburgh. De 31-jarige toyboy is namelijk helemaal weg van zijn vriendin Marjorie van 91 jaar. Pittig detail: zijn moeder is maar liefst veertig jaar jonger dan zij.

De twee leerden elkaar enkele jaren geleden kennen in een boekenwinkel. Kyle vroeg haar telefoonnummer waarop Majorie instemde voor een afspraakje. Dat ze heel wat wenkbrauwen doen fronsen met hun relatie, kan het koppel niet schelen. Ze komen dan ook openlijk uit voor hun gevoelens en laten met plezier weten dat hun seksleven nog dik in orde is. 'We kunnen onze handen niet van elkaar afhouden.'

Hun relatie moet een echte win-win situatie zijn. Marjorie voorziet Kyle van volwassen gesprekken en Kyle zorgt ervoor dat Marjorie de nodige avontuurtjes zowel binnen als buiten de slaapkamer beleeft. Toch is niet alles rozenkleur en maneschijn voor Majorie. Zij moet Kyle op dit moment nog delen met vier andere rijpe dames. En dit aantal is voor Kyle nog niet genoeg. Hij zoekt de hele dag actief naar oudere dames op datingsites en chat de hele dag door.

Dat haar toyboy van twee walletjes eet, vindt Marjorie steeds minder erg. 'In het begin was ik erg jaloers op de andere vrouwen. Toch weet ik dat Kyle altijd naar mij terugkomt. Hij vertelt me dat ik de beste ben. Daarmee neem ik genoegen', vertelt de grootmoeder.

Het meest aantrekkelijk vindt Kyle de neklijn en rimpels van oudere dames. Maar ook de grijze haarkleur kan op heel wat sympathie rekenen. 'Meestal kies ik voor dames tussen zestig en tachtig jaar. En hoewel veel vrouwen zeggen dat ik wat te jong ben, kan ik ze meestal toch overtuigen', zegt Kyle.

Ook over de toekomst heeft Kyle al regelmatig nagedacht. 'Ik hoop ooit met een dame te kunnen samenwonen, maar vrees dat ze snel voor mij zullen sterven.'






Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten