woensdag 25 juni 2014

Man met mes in rug wandelt telefonerend McDonald's binnen

Klanten van een McDonald's aan de New Yorkse Sutphin Boulevard werden gisterochtend geconfronteerd met een afgrijselijk voorval. De 53-jarige Amerikaan Andrew Hardy wandelde al telefonerend met een mes in zijn rug het fastfoodrestaurant binnen. Dat melden diverse Amerikaanse media.

'Hij bleef er zeer kalm onder', vertelt Hardy's vriend Michel Green aan de New York Post. 'Ik wilde het mes eruittrekken, maar iemand waarschuwde me dat het voorwerp wel eens een slagader zou kunnen hebben geraakt'.

Een andere getuige verklaart aan CBS Local dat hij hoorde hoe Hardy belde met een geliefde en zijn laatste woorden aan de telefoon overbracht. 'Hij wilde nog een laatste keer hun stem horen'.

Shock en verward

Het slachtoffer was duidelijk verward en in shock en klanten moesten de man overeind zien te houden. Een val op zijn rug zou hem fataal kunnen zijn.

Hardy werd een paar minuten eerder neergestoken toen hij een paar mannen aansprak op het gooien van glazen flessen op Sutphin Boulevard. Green: 'Het volgende moment kwam hij naar mij toe en vertelde hij mij trillend 'Mike, man, ik ben in mijn rug gestoken'. '





Stabiel

Hardy werd direct naar het Jamaica Hospital Medical Center gebracht en behandeld voor interne bloedingen. Later op de dag werd hij al ontslagen en zijn situatie is stabiel. Er zijn vooralsnog geen arrestaties verricht in deze zaak.

Hardy's moeder (78) kreeg de schrik van haar leven, vertelt ze aan de New York Post. 'Ik kwam net terug van een begrafenis. En toen ik dit te horen kreeg, dacht ik dat er nog een zou moeten bezoeken'. Hardy woont zo nu en dan bij zijn moeder en is volgens Green 'een goede vent' met geen kwaad in de zin. 'Hij is geen onruststoker. Hij drinkt af en toe wat maar komt nooit in de problemen'.



Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten