vrijdag 13 april 2012

Verloofde pleegt zelfmoord na slippertje tijdens huwelijksfeest

Een verloofde heeft zelfmoord gepleegd na een slippertje tijdens een huwelijksfeest. De Britse werd verteerd door een groot schuldgevoel en maakte een einde aan haar leven. Cassandra Raymond laat twee kinderen achter.

Acht jaar was ze gelukkig aan de zijde van Daniel Parr met wie ze ging trouwen. De 25-jarige had een moeilijke jeugd maar de jonge moeder herpakte zich toen ze haar grote liefde ontmoette. Amper zeventien was ze toen ze samen met Parr een woning betrok in Penzance. Het stelletje kreeg twee kinderen en zou nu ook in het huwelijksbootje stappen. Zover is het niet gekomen. Cassandra liet zich tijdens een huwelijksfeestje verleiden tot een slippertje en toen ze haar scheve schaats opbiechtte, maakte haar verloofde een einde aan hun relatie, schrijft de krant Daily Mail. "Ik zei haar dat ik haar niet meer kon vertrouwen en dat er van een huwelijk geen sprake meer kon zijn", aldus Parr. Hij bleef in het huis wonen voor kinderen.

Dag op dag, een maand na haar slippertje was Raymond verdwenen. Parr vond haar in de garage. De motor van de wagen draaide nog maar zijn ex was al overleden. "Ik heb nog een poging gedaan om haar te reanimeren maar het was te laat. Ik was kapot, ik wist niet hoe ik het mijn kinderen moest vertellen." Volgens een jeugdvriendin van Raymond ging ze kapot aan een groot schuldgevoel. "Ze was kapot van haar misstap", zegt Ashley Jephson die geschokt was toen ze een telefoontje kreeg van Parr met de droevige melding.

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten