zondag 23 september 2012

Moeder verneemt dood dochter via Facebook

Een moeder uit Wales heeft op een wel heel ongelukkige manier de tragische dood van haar 30-jarige dochter Karla vernomen. Cheryl Jones (49) was in paniek toen ze op Facebook allerlei rouwbetuigingen van 'RIP Karla' zag verschijnen. De moeder belde meteen naar de gsm van haar dochter en kreeg een agent aan de lijn op de plaats waar Karla overleden was.

Dat meldt de Daily Mail. Cheryl Jones uit Tredegar in het zuiden van Wales kreeg de dood van haar dochter bevestigd door een politieagent. 'Sorry, een agent zal snel bij u langskomen', werd er gezegd. Een uurtje later kreeg de moeder een officieel telefoontje van de politie over de dood van haar dochter. Die was drie uur eerder dood aangetroffen op amper een kilometer van het huis van haar moeder. Cheryl Jones diende klacht in bij de politie omdat ze zo laat op de hoogte was gebracht.









Dochtertje Kyla
'Het kan toch niet zijn dat complete vreemden via Facebook verklaren dat mijn dochter dood is en dat ik als moeder nog van niks weet', vertelt Cheryl Jones. 'Ik was ronduit hysterisch toen ik het vreselijke nieuws vernam. Enkele uren voordien had ik haar nog aan de lijn gehad. We praatten over haar hond Scooby. Zoals altijd zei ze dat ze van me hield toen ze ophing. Ook haar dochtertje Tyla is helemaal kapot van Karla's dood. Het kind kan niet geloven dat ze haar moeder nooit meer zal zien.'

Onderzoek
Karla was een veelbelovend model toen ze op haar negentiende zwanger werd. De politie is een onderzoek gestart naar de dood van Karla. Uit de autopsie en het toxologische onderzoek moet blijken wat er precies gebeurd is. De politie verontschuldigt zich voor het feit dat ze de moeder niet sneller op de hoogte kon brengen, maar pas na drie uur werden de gegevens van de moeder gevonden.

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten