donderdag 27 augustus 2015

Drone filmt zonnebadende man op windmolen

Een man die ongestoord dacht te kunnen zonnebaden op een zestig meter hoge windmolen, lijkt te zijn betrapt door een drone met een camera. De video werd opgenomen in Amerika.

Hoewel de man waarschijnlijk boven op de molen ligt voor zijn rust, lijkt hij het bezoek van de drone wel te waarderen. Op de video is te zien dat de man rechtop gaat zitten en zwaait naar de drone. Wie de beelden goed bekijkt kan twijfelen aan de echtheid. Zo komt de man wel heel snel overeind en hapert het beeld op sommige plekken. Volgens de maker van de video, Kevin Miller (49) is het geheel spontaan opgenomen.

,,Toen hij zwaaide, besloot ik 'hoi' te zeggen. Ik bewoog de drone heen en weer en hij reageerde daar op. De interactie op deze manier was erg cool,'' vertelt Miller aan Daily Mail. ,,Toen ik het apparaat liet landen, zag ik dat de man over de rand leunde. Ik zwaaide naar hem en hij zwaaide terug. Erg leuk.''




Bron
Lees ook: Drones krijgen kentekens om eigenaar te achterhalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten