donderdag 21 februari 2013

Vrouw ziet haar vriend vreemdgaan op 'Street View'

De Russische Marina Voinova keek even vreemd op toen ze uit nieuwsgierigheid haar adres opzocht op Yandex, de Russische variant van Google Street View. Ze kreeg niet haar huis te zien, maar zag tot haar schrik haar vriend met een andere vrouw.

Ik dacht eerst: 'Hoe kan iemand zo erg lijken op mijn verloofde?,' vertelt ze aan de Russische site Life News. 'Maar toen ik wat beter keek zag ik dat hij het wel degelijk was. Hij liep samen met zijn eerste liefde. Toen ik zag dat zijn arm in het gips zat, was het duidelijk. Afgelopen zomer brak hij zijn hand. Hij had me dus al die tijd bedrogen.'

Nadat ze haar vriend confronteerde met haar bevindingen, was het voor haar snel duidelijk. Hij kon geen goede verklaring geven voor de beelden op Street view: reden genoeg voor Marina om de relatie te verbreken.



Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten