maandag 29 april 2013

Ontroerend: hond snikt aan graf van baasjes oma

Geen dier zo trouw als een hond. Dat bewijst hond Wiley nog maar eens. Op een filmpje dat op YouTube werd gepost, is de diep bedroefde Alaskan Malamute snikkend te zien aan het graf van de overleden oma van zijn baasje.

Op het filmpje, dat amper tien seconden duurt, is te zien hoe Wiley op het graf van de overleden oma ligt terwijl de familieleden zich rondom hem opstellen. Ze spreken de huilende hond bemoedigende woorden toe.

Onder de video, intussen al meer dan 362.000 keer bekeken, hebben verschillende mensen gereageerd. Sommigen vragen zich af of het gesnotter van de hond wel moet worden geïnterpreteerd als huilen.

'Ik ben geen dierenarts, dus ik weet niet welke geluiden hij precies maakt', aldus zijn baasje. 'Wat ik wel weet, is dat hij dat nooit eerder gedaan had. Sindsdien is het ook niet meer gebeurd. Misschien hecht ik een beetje te veel belang aan zijn daden, maar zo ga ik om met mijn verdriet.'




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten