donderdag 15 september 2011

Man krijgt borsten van aids-medicatie

© Africa news

Joseph Mkanda (43) gebruikt al enige tijd verschillende medicijnen tegen aids. De man uit Tanzania heeft nu echter last van heel nare bijwerkingen: hij heeft borsten gekregen. Joseph schaamt zich zo dat hij het huis niet meer uit durft.
'Ik ben naar mijn dokter gegaan, maar hij zegt dat het een normaal verschijnsel is voor mannen, die net als ik zo lang al een cocktail van medicijnen innemen,' zo vertelt hij.

De bijwerkingen van de zware medicatie worden erkend. Medici raden dan ook aan direct naar de dokter te gaan als borstvorming voorkomt, meldt Africanews.com op zijn website. Zij kijken of het aan de combinatie van de verschillende medicijnen ligt.

Mkanda deed dit, maar werd niet verder geholpen. 'Ik weet nu niet meer wat ik moet doen en waar ik heen moet.' (Redactie)

Bron:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten