maandag 27 februari 2012

Vrouw leeft 41 jaar als man omdat ouders niet vertelden dat ze hermafrodiet was

Een vrouw met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen leefde 41 jaar als man omdat haar ouders haar twintig jaar lang verzwegen hadden dat ze als hermafrodiet geboren werd. Dat meldt The Daily Mail.
Caroline Kinsey gaat al 41 jaar als man door het leven. Haar ouders hielden haar aandoening geheim tot ze 19 was. Ze onthult dat haar aandoening op aanraden van een dokter "zo lang mogelijk" voor haar verzwegen werd door haar ouders, omdat haar moeder en vader "niet beter wisten".

Doktersadvies
Ze vertelt: "Ik heb altijd al geweten dat ik anders was. Maar ik kon niet bedenken waarom. Een dokter vertelde mijn moeder dat het eenvoudiger zou zijn mijn vrouwelijke geslachtsorganen te verstoppen dan mijn mannelijke. Zonder beter te weten volgden mijn ouders die raad op. Ze kregen ook het advies de kwestie zo lang mogelijk geheim te houden, zowel voor mij als voor de rest van de wereld."







Caroline werd in 1968 in Darwen (Engeland) geboren als dochter van Monica en Rudolph Baker. Maar na de geboorte meldde een verpleegster hen het nieuws dat hun pasgeboren dochter ook mannelijke geslachtsorganen had.

Onder toezicht geplaatst
Caroline kreeg oorspronkelijk de naam Carl John Baker. In 1970 werd ze samen met haar jongere broer Martin onder toezicht geplaatst, nadat maatschappelijk werkers ontdekt hadden dat ze thuis alleen waren achtergelaten.

Schoolperiode
"Mijn stem klonk vrij vrouwelijk, maar er werd mij nooit verteld dat ik anders was en ik ging ervan uit dat iedereen zijn lichaam eruit zag als dat van mij", gaat ze haar verhaal verder. "Pas op school merkte ik dat ik er niet bij hoorde. De jongens riepen allerlei gemene dingen en de meisjes vonden me raar. Het was een zware periode en ik heb ook nooit echt een vriendinnetje gehad."

Bron:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten