woensdag 8 januari 2014

Regisseur Transformers blundert tijdens presentatie

Michael Bay heeft zichzelf voor schut gezet op de Las Vegas Consumer Electronics Show. Tijdens een voorstelling van nieuwe televisietechnologie voor Samsung liet zijn autocue het plots afweten. De Transformers-regisseur wist van geen hout pijlen meer maken en droop met de staart tussen de benen af.

'Wow! Ik heb mezelf te kijk gezet op de CES', klonk het na de blunder op de blogvan de Hollywood-miljonair. 'Ik stond zo te popelen om te praten dat ik de intro van de vicevoorzitter van Samsung overgeslagen heb. De autocue was daardoor het spoor bijster en ik ben maar van het podium gestapt. Live presentaties zijn duidelijk mijn ding niet.'

'Ik leef met hem mee, maar het was wel grappig', aldus een aanwezige journalist. 'Noch hijzelf noch Samsung komt hier goed uit', meent een andere. 'Technische problemen kunnen zich altijd voordoen, maar nu met een topregisseur en een technologisch bedrijf in de hoofdrol? Dat is toch wel heel ongelukkig.'







Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten