vrijdag 21 juni 2013

Man met scrotum van 50 kilo niet tevreden na operatie

Wesley Warren Jr, een 49-jarige man uit Las Vegas, onderging een operatie die dertien uur duurde om zijn scrotum te laten verwijderen. De ingreep was dringend nodig omdat de man een balzak had ontwikkeld die 50 kilo woog. Warren is echter niet tevreden met het resultaat van de operatie. Hij heeft nu een penis van amper 3 centimeter.

Wesley Warren Jr kon amper stappen en moest een hoodie als broek dragen om zijn scrotum te ondersteunen. Hij doorstond helse pijnen. Nu hij van die last bevrijd is, vreest hij dat hij nooit meer een relatie met een vrouw zal kunnen hebben omdat zijn geslachtsdeel nog slechts 3 centimeter meet.

'Ik weet dat de meeste mensen zullen verwachten dat ik bijzonder blij ben nu mijn leven veranderd is. Maar zo simpel is het niet. Uiteraard is het een opluchting dat het gewicht niet meer tussen mijn benen zit. Maar de penis die ik had voor deze aandoening ben ik kwijt. Wat ik na de operatie heb overgehouden, is een stompje van 3 centimeter en de dokters zeggen dat het niet meer zal groeien', verklaart de man in The Sun.

Bron zie foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten