zaterdag 24 januari 2015

Radeloze moeder staakt wegens wangedrag dochters


Een vrouw uit North Carolina protesteert al drie dagen tegen het uit de hand gelopen gedrag van haar dochters. Gewone straffen en hen de les lezen, bleken geen effect te hebben. ,,Ik heb zelfs gebeden, maar het is genoeg geweest. Ik ben een stakende moeder en het kan me niet schelen hoe lang dit duurt."

De vrouw wil haar dochters zo een lesje in respect leren, zo berichten verschillende Amerikaanse media. Of het ook zal helpen, is nog maar de vraag.

Naasira Muhammed heeft naar eigen zeggen alles geprobeerd met het probleemgedrag van haar kinderen, maar toen de twee meisjes onlangs haar gloednieuwe auto bekrasten was de maat vol. ,,Mijn kinderen hebben alles wat ze willen en nodig hebben, maar ze zijn nog steeds oneerbiedig en onbeleefd", aldus Muhammad. ,,Ze denken dat ik de meest gemene moeder ter wereld ben en ze denken dat ze het zonder mij kunnen redden."

Overleven
De radeloze moeder besloot de handdoek in de ring te gooien en de twee hun zin te geven: hen zonder haar hulp te laten overleven en zien hoe ze het doen. ,,Ik ben op een punt gekomen waar ik gewoon zo gefrustreerd ben, dus besloot ik in staking te gaan voor ik mijn geduld verlies", vertelde Muhammed volgensABC News. ,,Nu wandel ik de straat op en af tot mijn knieën pijn doen en dan ga ik zitten."

De actie heeft tot nu toe echter weinig effect op de kinderen. Een tante dwong de meisjes om borden te maken waarop ze hun moeder bedanken voor haar liefde en steun, maar de twee zouden hun excuses nog niet aangeboden hebben.

Intussen wordt op sociale media verdeeld gereageerd: sommigen geven de vrouw gelijk, terwijl anderen haar de schuld geven van het gedrag van haar kinderen.




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten