maandag 30 maart 2015

Lam met mensengezicht schrikt inwoners Dagestan af

View image on Twitter


Een lammetje uit het Russische Dagestan is de attractie van de stad nadat hij is geboren met een mensengezicht. Schapenboer Blasius Lavrentiev (45) schrok zich een ongeluk toen hij bij de geboorte 'het hoofd van een oude man' zag. ,,Ik snap er niets van, want haar ouders zien er allebei normaal uit'', aldus de boer tegen Daily Star.

Het beestje, ook al vergeleken met Jig Saw uit de film Saw en elf Knijster uit de film Harry Potter, is het gesprek van de dag in Dagestan. ,,Ik heb nog nooit zoiets vreemds gezien,'' vertelt buurman Dementi Galkin (65). ,,Ze ziet eruit als een boze oude man met een grote neus.'' Stadgenoot Dana Mishina (56) noemt het lammetje 'freaky', maar ook 'schattig'. ,,Ik weet niet wat ik ervan moet maken. Ze maakt mijn kleinkinderen bang.''






Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten