zaterdag 17 augustus 2013

Taxichauffeur wil weer met politie praten over verdwenen Maddie

’Ik wil de Britten vertellen wat ik zag’




Een Portugese taxichauffeur die beweert de Britse Madeleine McCann de nacht van haar verdwijning te hebben opgepikt, wil in gesprek met de Britse politie. Dit meldt The Daily Mirror.

Antonio Castela (73) heeft naar eigen zeggen in mei 2007 drie mannen, een vrouw en een meisje in een roze pyjama vervoerd. Het gezelschap wilde naar een hotel in de buurt van Faro.

De taxichauffeur claimt dat het meisje dezelfde ogen als Madeleine had. Die verklaring gaf hij eerder af aan de lokale Portugese politie, maar hoorde daar niets over terug. Castela eist aandacht. 'Ik wil de Britten vertellen wat ik zag, want ik herinner me de details nog. Het heeft me al die tijd achtervolgd.'

Madeleine, bekend als Maddie, verdween tijdens een vakantie in Praia da Luz in de Algarve. Ze was toen 4 jaar oud. De Portugese politie heeft het onderzoek naar het meisje officieel gesloten, maar in Engeland blijft het een veelbesproken onderwerp.




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten