zaterdag 12 oktober 2013

Dierenarts schiet chip in baasje en niet in kat

© anp.


Sjoukje Rietbroek uit Breda verhuist naar Marokko. Ze wil haar kat Willem meenemen. Daarom kreeg het beest verschillende inentingen en een chip ingebracht. Dat laatste ging niet zonder slag of stoot. Tijdens de eerste poging belandde de chip niet in Willem, maar in de hand van Sjoukje. Datmeldt Omroep Brabant.

Willem spartelde bij de dierenarts zo tegen, dat de chip in de hand van zijn baasje werd geschoten. 'Ik zag een gaatje in mijn hand en ik grapte nog: 'Hij zit toch niet in mijn hand?'', zegt Sjoukje tegen de regionale omroep. 'Maar bij mij las ie een nummertje uit en bij Willem niet.'

'Dierenarts schrok zich rot'
'Ik heb een uur in een deuk gelegen. Vriendinnen die ik het vertelde hebben zich spontaan aangeboden als mijn baasje. De dierenarts kon er niet om lachen, die voelde zich enorm rot.'

'Via klein sneetje uit hand gehaald'
Willem kreeg opnieuw een chip. En terwijl de kat bij de dierenarts zijn roes uitsliep, ging zijn baasje langs de huisarts. 'Het deed helemaal geen pijn. Ik weet niet waarom Willem zich zo aanstelde. Maar ik ben er toch maar mee naar de huisarts gegaan. Die wist niet wat hij er mee aan moest, dus die stuurde me door naar het ziekenhuis. Omdat ze niet weten wat zo'n chip doet in een mensenlichaam hebben ze hem er via een klein sneetje toch maar uitgehaald.'




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten