vrijdag 25 april 2014

Weldoener geeft enorme fooi om operatie hond te betalen

Tucker moest onder het mes na het inslikken van een plastic bal. © Facebook Christina Summit..




Mensen met een gouden hart bestaan nog. De Amerikaanse serveerster Christina Summitt kan dit beamen. Ze raakte onlangs aan de praat met een klant en vertelde hem dat haar hond net een operatie had ondergaan. Toen de vrouw met de rekening kwam, verraste de klant haar met een fooi van duizend dollar en de boodschap dat ze het geld moest gebruiken om de operatie van haar hond te betalen.

Christina werkt in een hotel in Clinton, New Jersey. Een van de hotelgasten merkte de tatoeage van een hondenpoot op haar pols op en vroeg haar of ze honden had. De serveerster vertelde over haar 'baby' Tucker, die in een dierenziekenhuis lag. Haar hond had net een ingreep ondergaan na het inslikken van een plastic bal. Een operatie waar Christina 2.700 dollar voor zou moeten betalen.

Later op de avond bracht de serveerster de man en zijn vrouw de rekening. Hij betaalde 80,26 dollar voor de drankjes en gaf Summit een fooi van maar liefst 1.000 dollar. De stomverbaasde Amerikaanse stapte gelijk naar haar zus. 'Ik wou zeker zijn dat ik het wel goed gezien had. Daarop ging ik terug naar de man en zei dat ik de fooi niet kon aannemen. Ik vroeg hem waarom hij dit deed, waarop hij antwoordde dat ik met het geld de operatie van mijn hond moest betalen', vertelt ze aan CNN. 'Ik stond echt paf. Ik knuffelde het stel en ze vertouwden me nog toe dat ze voor Tucker zouden bidden.'

De hotelmanager spoorde de gulle weldoener op en die verklaarde dat de gift echt bestemd was voor Summit. Volgens CNN wilde de man anoniem blijven. 'Blijkbaar doet hij dat regelmatig. Het is echt een lieve man met een hart', aldus Summitt, die intussen reacties kreeg uit alle hoeken van de wereld op haar verhaal. 'Ik wil het koppel nog eens publiekelijk danken voor hun gift. Het was een hoopgevende daad.'




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten