donderdag 8 maart 2012

Loterijwinnares krijgt nog steeds bijstand


Een Amerikaanse vrouw wilde haar oude leventje niet opgeven toen ze de loterij won. Ze kreeg in september een miljoen dollar, kocht een nieuwe auto en een nieuw huis, maar zit nog steeds in de bijstand.

Dat heeft een lokale zender uit Detroit aan het licht gebracht. De vrouw ontvangt elke maand 200 dollar van de overheid om boodschappen van te doen, net als voordat ze de hoofdprijs won.

'Ik dacht dat de uitkering zou worden stopgezet, maar omdat dat niet gebeurde, dacht ik dat het in orde was, omdat ik niet werk', zei ze in een reactie.

De loterijwinnares heeft er geen problemen mee om haar boodschappen te betalen van belastinggeld. 'Ik heb geen inkomen en ik moet rekeningen betalen. Ik heb twee huizen. Ik heb het zwaar.'



Bron:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten