donderdag 23 juni 2011

'Octomum' gaat op zoek naar een man



'Octomom' Nadya Suleman kan maar geen man vinden die zijn leven met haar en haar veertien kinderen wil delen. Daarom doet de 35-jarige mee aan een Amerikaanse datingshow.

Suleman vindt het spannend om op tv op zoek te gaan naar de ware. 'Ik voelde me heel gelukkig toen ik werd uitgenodigd om mee te doen,' laat ze weten aan Pop Eater.

De 'Octomum' heeft nog nooit een echte date gehad. 'Dit wordt de eerste keer dat ik een afspraakje krijg. Ik ben snel verlegen en zenuwachtig. Daarom vind ik het heel lastig om met iemand af te spreken en oogcontact te hebben.'

Het dating-programma 'Celebridate' wordt vanaf oktober uitgezonden in Amerika. (Redactie)

Bron:

Lees ook: Octomom: Ik haat mijn babies en walg van ze
Lees ook: Furieuze Octomom ontkent uitlatingen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten