dinsdag 24 april 2012

Amerikaanse wint twee keer miljoen dollar op zelfde dag

Voor het geluk geboren, heet dat dan: een Amerikaanse heeft op een en dezelfde dag twee keer een miljoen dollar gewonnen dankzij de loterij. Virginia Fike uit Berryville (Virginia) deed de aangename ontdekking op 7 april, toen ze aan het ziekenhuisbed van haar moeder zat.

Op beide Powerball-biljetten die ze gekocht had, had ze vijf van de zes cijfers juist. Samen goed voor een winst van (omgerekend) 1,5 miljoen euro dus.

'Ik zag dat er twee winnaars waren en ik zei nog tegen mijn mama: 'Het zou wat zijn als we er deze keer bij horen'. Toen ik zag dat we inderdaad bij de gelukkigen hoorden, was ik volledig in shock', vertelde Virginia aan ABC News.

Afgelopen vrijdag mocht de winnares haar cheque van twee miljoen dollar incasseren. Om u een idee te geven van de spreekwoordelijke naald in een hooiberg: de kans om één miljoen dollar te winnen bij Powerball bedraagt een op vijf miljoen.

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten