zondag 23 november 2014

Man graaft lijk van moeder op voor selfie

© Videostill.


De rage van de selfies heeft een morbide hoogtepunt bereikt met bovenstaande foto. Het beeld werd gemaakt door een Libanees die hier poseert met zijn overleden moeder nadat hij haar lijk had opgegraven.

De macabere selfie is het werk van Deab Saiqly. Hij werkt als bewaker op een begraafplaats in Libanon. ,,Ik voel me oprecht gelukkig tussen de doden", zei de man tijdens een reportage op de zender MBC TV. ,,Ik neem wel vaker selfies met lijken, maar de foto met mijn moeder gooi ik niet weg''.

Saiqly beweert dat hij ooit een huwelijksaanzoek van een Amerikaanse vrouw naast zich neer heeft gelegd. Gewoon omdat hij geen afscheid kon nemen van zijn 'vrienden op de begraafplaats.'

De reportagemakers van MBC TV legden de verklaringen van Deab Saiqly voor aan een psychiater. Die kon geen afwijkende gedragingen of mentale problemen detecteren bij de man, meldt emirates247.com.




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten