vrijdag 28 december 2012

Oliebollenverkoopster snapt niets van slechte uitslag

De oliebollen van verkoopster Bianca de Caluwé uit Oost-Souburg zouden zo slecht zijn, dat het strafbaar is om ze te verkopen. Dat concludeerde het AD in de vrijdag gepubliceerde jaarlijkse oliebollentest. Naast Oost-Souborg kregen ook de oliebollen van kramen in Leeuwarden, Groningen, Castricum en Haarlem het cijfer 0.

'Ik snap het niet. Het oordeel is zo hard, maar het gaat nergens over', zegt De Caluwé van de Oost-Souburgse kraam. 'Vier jaar geleden was ik de beste van Zeeland en ik gebruik nog steeds hetzelfde recept. Nee, ik maak me geen zorgen voor de verkoop. Klanten zeggen me nog steeds dat ik de lekkerste oliebollen heb.'

Bron
Lees ook: AD Oliebollentest: Vijf kramen zijn 'strafbaar'
Lees ook:  AD-Oliebollentest op AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten