donderdag 5 maart 2015

Toeriste vindt vakantieliefde dankzij bordje op het strand

© Facebook/Beachcomber Fun Cruises.


Een Schotse toeriste heeft op een bijzonder manier contact gelegd met haar vakantieliefde. Ze zat op het strand toen hij voorbij liep, maar durfde hem niet aan te spreken. Om hem toch te leren kennen hing ze een bordje op bij het strand: en dat werkte.


Eigenlijk zou Sarah slechts een dag in het stadje Picton zijn, maar toen ze de jongen met zijn hond voorbij zag lopen, viel ze als een blok voor hem. Ze besloot een boodschap achter te laten in de hoop op een ontmoeting:

,,Ben jij dit? Ik zat vrijdag op het gras en was naar de zee aan het kijken, jij speelde met je hond. Indien je single bent, nog weet wie ik ben en graag zou afspreken om iets te gaan drinken of een wandeling te maken, dan zal ik hier dinsdag op het gras zitten vanaf een uur of één. Misschien loop je weer voobij!?!"

Uit eten
Haar bordje werd opgepikt door een bedrijf uit het stadje. Ze plaatsten de oproep op hun Facebookpagina om de man te bereiken. Die oproep bereikte de man in kwestie, de Nieuw-Zeelander Will, via zijn huisgenoot.

Will had wel oren naar een afspraakje. ,,Natuurlijk ga ik erheen. Maar gewoon op haar afstappen en een praatje maken is niet echt mogelijk met alle aandacht, dus sla ik dat gewoon over en vraag of ze vanavond iets met me wil gaan eten,"zei hij in de media.

Medelijden
Terwijl Sarah op het strand stond te wachten, vertelde ze hoe ze het toch een beetje genant vond. Er waren veel journalisten bij de ontmoeting: ,,Ik haat camera's en ben niet graag het middelpunt van de belangstelling."

Haar grote liefde had medelijden met haar: ,,Ik weet niet of het arme meisje weet waar ze aan toe is. Het is uitgegroeid tot groot nieuws, ik heb al berichten gekregen van vrienden uit het buitenland die het verhaal hadden gelezen. Het is een beetje overweldigend.''

Will had daar wel een verklaring voor: ,,Zoiets gebeurt normaal niet, zeker niet in zo'n klein stadje'', zei hij. Zelfs zijn moeder had gebeld omdat ze het zo'n toeval vond dat de man die op het bord omschreven werd dezelfde tattoo had als haar zoon. ,,Toen ik haar vertelde dat het over mij ging, had ze het niet meer en vertelde ze het aan iedereen op kantoor.''



Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten