donderdag 26 juli 2012

Mysterieus 'monster' spoelt aan in NYC

De inwoners van New York speculeren over een buitengewoon en afschrikwekkend dier dat is aangespoeld onder de Brooklyn Bridge. Het wezen, dat tot het 'Manhattan Monster' werd gedoopt, heeft een verminkte kop, een huid zonder haar en vijf 'vingers' aan het uiteinde van zijn ledematen.

Diverse theorieën doen de ronde. Het zou kunnen gaan om een groot waterknaagdier, een geroosterd varken of een door verdrinking opgezwollen hond.

Aan de grond genageld
Hoe dan ook, het dier werd gekiekt door amateurfotografe Denise Ginley terwijl ze zondag een wandeling maakte langs de East River. 'Ik was aan de grond genageld door deze verschrikkelijke aanblik', getuigt ze. 'Ik schraapte toch mijn moed bijeen en fotografeerde het monster met mijn mobieltje. Later keerde ik zelfs terug om betere foto's te nemen met mijn camera'.

Geroosterd varken
De plantsoendienst van New York hebben het lijk opgehaald. Volgens hen gaat het om een geroosterd varken dat in de rivier werd gedumpt. 'Ik heb echter nog nooit een varken met vijf vingers gezien', weerlegt mevrouw Ginley deze theorie.

Verdronken hond
Zij denkt eerder dat het om een soort wasbeer of groot knaagdier gaat. 'Omdat het gelaat verminkt is, is het erg moeilijk om het monster te identificeren'. Bioloog dr. Paul Curtis houdt het op een verdronken hond die is opgezwollen door het water.



Bron  bekijk de foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten