maandag 8 december 2014

Video van baby die 'slapende' moeder plaagt, gaat viraal

Haren trekken, bovenop moeders gaan liggen, in de ogen prikken, deze baby doet er alles aan om haar moeder wakker te houden. Op een ochtend besloot de Australische actrice Esther Anderson haar telefoon te pakken. ,,Ik legde op film vast hoe mijn 'babywekker' eruit ziet. Ik heb het gevoel dat ik hier niet alleen in ben'', is te lezen in de beschrijving van het filmpje op YouTube.

,,Iedere ochtend slaapt mijn baby een paar uur bij mij in bed, nadat ze wakker is geworden en heeft gegeten. En iedere ochtend vraag ik mijzelf weer af waarom ik haar niet gewoon terug in haar bedje heb gelegd.''

Esther plaatste het filmpje bijna een week geleden op YouTube. Inmiddels is door meer dan tweeëneenhalf miljoen mensen bekeken hoe het jonge meisje met haar 'slapende' moeder speelt.



Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten