woensdag 24 september 2014

Verlamde vader staat op bij bruiloft en ontroert dochter

Irving Caplan loopt over de dansvloer om een speech te geven op de bruiloft van zijn dochter.© Youtube, BBC.


Irving Caplan heeft voor een zeer emotioneel moment gezorgd op de bruiloft van zijn dochter. De verlamde man, die door een fietsongeluk al twee jaar in een rolstoel zit, stond plots op om staand een speech te geven. 'Ik geloof niet dat iemand het drooghield.'


Tot grote verbazing van zijn dochter en de andere aanwezigen op de bruiloft stond de man op uit zijn rolstoel en liep hij over de dansvloer naar de microfoon. Daar gaf hij staand zijn speech. 'Ik had niets liever gedaan dan met Joanne naar het altaar te hebben gelopen, maar dat was niet mogelijk.' Toch vond de man dit moment ook mooi. 'Ik geloof niet dat iemand het drooghield, dat was erg belangrijk voor me,' zegt hij tegen Daily Mirror. De vader gebruikte een speciaal robotpak om zich voort te kunnen bewegen.

Caplan had ook vanuit zijn rolstoel de speech kunnen geven, maar het moment was volgens hem dan anders geweest. 'De speech was hetzelfde gebleven als ik het vanuit mijn rolstoel had gedaan, maar doordat ik stond had ik het juiste perspectief op de wereld, het uitzicht dat ik bijna mijn hele leven heb gezien.'



Bron

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi om dit te zien zeg. Stond werkelijk perplex hoor, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen