woensdag 12 december 2012

Model met 'nieuw' gezicht had slecht voorgevoel voor ongeluk

Lauren Scruggs heeft geen idee waarom, maar ze weet wel dat ze zich angstig voelde in de ogenblikken voor haar ongeluk met een klein vliegtuig. Dat vertelt het model, dat haar linkerhand en een oog kwijtraakte bij het ongeval, aan E!.

Van het voorval zelf weet ze zich niets meer te herinneren. 'Normaal heb ik dat soort angstgevoelens niet', zegt Lauren. 'Ik weet alleen nog dat ik de helikopter uitstapte en dat mijn voeten de grond raakten.'

Daarna werd de 24-jarige modeblogger geraakt door een propeller. Ze herinnert zich pas weer dat ze wakker werd in het ziekenhuis, zo'n twee weken later, en haar tweelingzus vroeg waarom ze daar was. Die zus, Brittany, zei achteraf ook dat ze voorafgaand aan het ongeluk een vreemd voorgevoel had. Lauren: 'Ze had het gevoel dat ik dood zou gaan, maar dat durfde ze me niet te vertellen omdat ik dan gek zou zijn geworden.'

Toen de artsen probeerden het linkeroog van Lauren te redden, bleef het oog van haar tweelingzus om de paar seconden knipperen. En dat wekenlang, aldus het model.

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten