dinsdag 17 december 2013

Man haalt vis met blote handen uit heet frituurvet

De 65-jarige Prem Singh uit India trekt veel bekijks tijdens zijn dagelijkse werk in het familierestaurant. Hij staat er om bekend dat hij met zijn blote handen de vis in 200 graden kokendheet frituurvet stopt én hij haalt het er met zijn blote handen ook weer uit.

De man heeft naar eigen zeggen nog nooit brandwonden of blaren gehad. 'Het draait allemaal om ervaring. Ik doe dit nu 25 jaar. Ik deed mijn hand ooit in de olie. Daarna deed ik het nog eens. Snel realiseerde ik me dat de hete olie me niet verwondde,' vertelt hij.

Zijn 'gave' trekt elke dag veel bekijks. Toeschouwers willen graag zien hoe Singh het doet. 'Je moet het gewoon met eigen ogen zien om het te geloven', laat een klant weten.








Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten