dinsdag 27 september 2011

Knap stuntwerk Belaey in Franse Alpen


Kenny Belaey voelt zich in het Franse Les Arcs/Peisey-Vallandry duidelijk in zijn sas. Meer dan 2 maanden geleden vertoonde hij zijn kunstjes op het dak van de Vanoise Express, een van de grootste skiliften ter wereld, nu pakte de negenvoudige wereldkampioen trialbike uit met een stunt door deze Alpencols met een razende vaart af te dalen. Aanschouw de fantastische beelden in bovenstaand filmpje.





"We hebben deze video enkele weken geleden geschoten tussen twee wereldbekers. Het waren twee lange, vermoeiende dagen maar ik heb me super goed geamuseerd. En het eindresultaat mag er zeker zijn. Na elke run werd ik terug naar boven gebracht met een helikopter. Voor snowboarders is dat dagelijkse kost, voor mij was het een nieuwe ervaring. Als kennismaking met mijn nieuwe GT-fietsen kon dit ook tellen", aldus Belaey. (dea)

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten