donderdag 29 mei 2014

Boston in de ban van mysterieuze 'seriekietelaar'

De politie in de Amerikaanse stad Boston is op zoek naar een onbekende man die inbreekt bij mannelijke studenten en hun voeten kietelt of naar hen kijkt terwijl ze slapen. Er zouden in de afgelopen twee jaar al zo'n tien studenten aangifte hebben gedaan. Drie studenten beweren de zogenaamde 'Kietelaar' in de nacht van 7 april over de vloer gekregen te hebben.

Sergeant Michael O'Hara benadrukte gisteren de ernst van de situatie.
'Het is geen mythe', zei hij. 'Dit gebeurt echt.' De verdachte zou een zwarte man zijn van 1.72 meter, van wie de leeftijd onbekend. Hij zou een trui met capuchon dragen en een skibril.

Volgens de Daily Mail terroristeert 'De Kietelaar' de universiteitsbuurt rond Boston College en zou hij sommige slachtoffers door het raam hebben bekeken terwijl hij masturbeerde. 'Ik dacht dat een vriend me zat te jennen, maar al snel had ik door dat het niet iemand was die ik kende', aldus Daniel Marenzi tegenover Boston.com. 'Toen ik wakker schrok, was hij al gevlucht.'

Niet veilig
De politie vraagt iedereen zo snel mogelijk aangifte te doen van gelijksoortige incidenten en verzoekt iedereen op zijn hoede te zijn. 'Je weet niet wat deze man van plan is en of hij een wapen heeft. Doe de deur op slot, want het is niet zo veilig als je denkt.'

De incidenten in Boston doen denken aan een soortgelijke situatie in Florida, in 2006. Toen berichtte nieuwszender Fox News over de 'Naakte Kietelaar' die inbrak bij oudere vrouwen om hun voeten aan te raken.




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten