donderdag 23 oktober 2014

Gedumpte vrouw blijft week lang in fastfoodrestaurant

View image on Twitter


Een Chinese vrouw die gedumpt werd door haar vriend heeft daarna een week lang bij de Kentucky Fried Chicken gezeten. 'Ik had tijd nodig om na te denken', luidde haar uitleg.

Tan Shen uit Chengdu had na de pijnlijke breuk dringend wat 'emotie-eten' nodig. Zeven dagen later zat ze echter nog steeds kippenvleugels met frietjes te bestellen in het fastfoodrestaurant. De jongedame belde vanuit haar nieuwe verblijfplaats zelfs naar haar werk om te melden dat ze ziek was.

'Ik voelde me ellendig en besloot even te stoppen bij de KFC', vertelt ze zelf. 'Het was echt niet mijn bedoeling om daar lang te blijven, ik had gewoon zin in kippenvleugels. Toen ik daar zat, kwam ik tot het besef dat ik tijd nodig had om na te denken. Ik wilde niet terug naar mijn appartement omdat het daar stikte van de herinneringen aan hem. Dus bleef ik zitten.'

'Ze stoorde niemand'
Na enkele dagen begonnen de werknemers zich toch enige zorgen te maken. 'We werken in shiften hier en het restaurant is dag en nacht open, dus heel wat klanten passeren hier de revue', aldus Jiang Li Lung. 'In het begin viel ze zelfs niet eens op. Na een paar dagen begonnen we haar gezicht echter wel te kennen. Pas toen drong het tot ons door dat ze hier al drie dagen zat en nog niet vertrokken was. Toen we vroegen of er iets scheelde, antwoordde ze dat ze tijd nodig had om na te denken. Waarop ze prompt nog een portie kippenvleugels met frieten bestelde. Ze stoorde niemand, dus lieten we haar maar zitten. Ook al was ze van het gekke soort, ze blijft een klant.'

'Kip kwam mijn oren uit'
Op het moment dat lokale media lucht van de zaak kregen, vond Tan het welletjes. 'Ik heb besloten om de stad te verlaten en naar mijn ouders te trekken', vertelt ze. 'Ik heb mijn werkgever op de hoogte gebracht. En al die kip kwam intussen toch mijn oren uit, dus het had geen zin meer om te blijven.

'We gaan haar toch missen', reageerde Jiang Li Lung. 'Ze maakte ons werk er een stuk interessanter op.



Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten