donderdag 20 maart 2014

Politie achter gewapende man aan: pistool blijkt tattoo

De 'gewapende' man met de sheriff © The Morning Sentinel.



Gewapend met machinegeweren rukte de politie in het Amerikaanse Maine dinsdag uit om een 'gewapende man' te arresteren. Agenten hadden een melding ontvangen van medewerkers van de plantsoenendienst: een gewapende man had hen van zijn erf gejaagd. Het pistool dat de mannen hadden gezien bleek een levensechte tatoeage te zijn.


De getatoeëerde man, Michael Smith, had net een nachtdienst achter de rug op zijn werk, toen hij in de ochtend wakker werd van het geluid van het kappen van bomen. Hij stormde zonder shirt naar buiten en schreeuwde tegen de mannen van de plantsoenendienst dat ze weg moesten gaan.

Wanneer Smith geen shirt draagt, is het getatoeëerde pistool goed zichtbaar.

Geen spijt
De politie rukte onmiddellijk uit na de melding van de weggejaagde mannen. 'Ik had plannen voor vandaag, maar geen plannen om neergeschoten te worden,' vertelt Smith. Nadat duidelijk werd dat het om een vergissing ging, kreeg hij geen boete of proces aan zijn broek. 'Ik heb altijd een pistool bij me, weliswaar getatoeëerd maar spijt heb ik niet. Dat heb ik ook tegen de agent gezegd.'




Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten