dinsdag 25 maart 2014

Meisje (14) geeft foutparkerende agent boete

Een agent een boete geven? Dat is lef hebben, zeker als 14-jarig meisje. Annie James kon het echter niet verkroppen dat Tommy King zijn dienstwagen in Baytown (Texas) geparkeerd had op een plek waar dat niet mocht.

De politieman had zijn auto achtergelaten naast het verhuurkantoor van een appartementencomplex. In grote letters stond daar echter 'no parking' aangegeven.

'Toen ik terugkeerde, zag ik een stukje papier onder mijn ruitenwisser. Ik moest lachen toen ik de inhoud las', aldus de agent.

Op het briefje stond immers te lezen dat Tommy niet alleen de rode verbodsregel aan zijn laars gelapt had, hij stond ook nog eens in tegengestelde richting op de stoep. Boete: tien dollar, te betalen aan de baas van het appartementsgebouw.

'Netjes dat ze máár tien dollar vroeg, en dan nog niet eens voor zichzelf', lachte de agent. Uiteindelijk kreeg ze van hem nog iets veel leukers, namelijk een cadeaubon ter waarde van veertig dollar voor een speelgoedwinkel.







Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten